Volg mijn avontuur - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Jennifer Renting - WaarBenJij.nu Volg mijn avontuur - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Jennifer Renting - WaarBenJij.nu

Volg mijn avontuur

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

19 Maart 2014 | Nederland, Almere Stad

Lang heb ik nagedacht of ik een blog wilde gaan bijhouden.. is het wel iets voor mij? wat moet ik jullie dan vertellen? en kan ik het bijhouden? Maar toch heb ik zo een half uurtje geleden besloten dit toch te gaan doen.

Een paar maanden geleden toch maar besloten om naar de open dag te gaan van Emirates in Rotterdam, gewoon voor wat informatie. Maar met totaal niet de gedachte dat ik nu een paar maanden later over 16 dagen vertrek om in Dubai te gaan wonen, in een land waar, ik durf het bijna niet te zeggen ik nog nooit geweest ben.

De sollicitatie rondes waren zwaar, na veel rondes en na het laatste gesprek zou het zo'n 4 tot 6 weken duren tot de uitslag. Aan het wachten kwam geen einde maar na 9 weken ging de telefoon.. Dear Jennifer Renting, your succeeded your final interview and you will be joining the company at april 4th!

4 arpril dat wilt zeggen dat ik nu nog 16 dagen over heb hier in Nederland, voor mijn gevoel moet ik nog zoveel doen maar ik vind het moeilijk om te beginnen. het huis moet leeg, papieren invullen, papieren opsturen, documenten aanvragen het houdt niet op. en natuurlijk ook niet onbelangrijk spullen moeten worden ingepakt, maar wat neem je mee als je 3 jaar weggaat? kleren had ik natuurlijk veel te veel, daarom ook laatst met me vriendinnetje Melissa hup naar de vlooienmarkt gegaan om het een en ander te verkopen (5 vuilniszakken vol). Maar vanavond ga ik dan toch echt beginnen met uitzoeken wat zeker weten mee moet en waarvan ik toch afscheid moet gaan nemen.

Veel mensen reageren.. DUBAI?!?! maar als vrouw hoe gaat dat dan daar? no worries, ik hoef me niet te binden aan een geloof en mag gewoon normaal over straat. wel is het belangrijk om respect te tonen, en hier horen natuurlijk een aantal regels bij.. denk aan geen naveltruitjes en geen hotpants maar dit zou voor mij geen probleem worden, hebben jullie mij ooit zo gezien?

begrijp me niet verkeerd het idee dat ik straks weg ga en alles hier achterlaat breekt mijn hart, ik ben onwijs gehecht aan mijn vertrouwde leventje hier in Almere. ik houd super veel van de mensen hier om mij heen en heb de beste vriendinnen die iemand zich maar kan wensen. Dat ik mensen moet gaan achterlaten maakt mij verdrietig en onzeker. Maar ik hoop heel erg dat ik contact houd en dat deze mensen er over 3 jaar ook nog zijn om mij weer te verwelkomen thuis, hier in Almere

I'll keep you posted xx



  • 19 Maart 2014 - 14:29

    Samantha Renting:

    Zo ontzettend trots op jou! Kan niet wachten om al je verhalen hier te lezen! X

  • 19 Maart 2014 - 15:41

    Mary:

    Heel veel geluk, genieten en allemaal gekke dingen doen Jen.!

  • 19 Maart 2014 - 16:24

    Claudia Zethof:

    Leuk! Ben heel benieuwd naar al je verhalen x

  • 19 Maart 2014 - 17:11

    Nadieh:

    Joeeehoeeee you are online

  • 19 Maart 2014 - 19:17

    Edith:

    Lieve Jen, heel veel geluk en succes in Dubai! Leuk om je op deze manier beetje te kunnen volgen. xx

  • 19 Maart 2014 - 21:42

    Sari:

    Jeeeh! Super leuk dat je een blog gaat bijhouden. En wat een avontuur ga je aan! Jij kan dit!! Xx

  • 23 Maart 2014 - 09:28

    Siita :

    Fantastisch Jen!!!!
    Heel veel plezier en geluk:)!
    Het gaat vast helemaal goed komen!
    Liefs Siita

  • 29 Maart 2014 - 01:03

    Karin:

    Lieve Jennifer, Ik ben trots op je dat je deze uitdaging aan gaat. Spannend ....ik ga je volgen . Ik wens je heeeeel veel plezier en geluk. Ik denk aan je...
    Liefs Karin......xxx ps geniet van morgenavond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2014

Brief in het vliegtuig

19 Maart 2014

Volg mijn avontuur
Jennifer

Volg mijn avonturen en nieuwe leven als Cabin Attendant bij Emirates in Dubai!

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 3181

Voorgaande reizen:

19 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: