Brief in het vliegtuig - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jennifer Renting - WaarBenJij.nu Brief in het vliegtuig - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Jennifer Renting - WaarBenJij.nu

Brief in het vliegtuig

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

09 April 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Al een paar dagen zit ik hier dan in Dubai, en het gaat goed met me! Wel ben ik nu echt onwijs druk en dat blijft de komende 7 weken ook nog zo.

In de vlucht van Amsterdam naar Dubai heb ik een brief geschreven:

Hier zit ik dan, in het vliegtuig op naar Dubai. En paar uur geleden heb ik afscheid moeten nemen en wat was het moeilijk.

Gister avond hadden mijn vriendinnen en zus nog een laatste leuke avond voor mij geregeld. De hapjes en drankjes stonden klaar en het was onwijs gezellig. Jullie hebben mij super geholpen met het (compleet) opnieuw inpakken van mijn koffer. Dat stukje van de avond was zeker niet gezellig want ik was bijna op het punt om jullie me huis uit te schoppen haha. Dit mocht niet mee en dat ook nog is niet. Maar we zijn eruit gekomen en met maar wat enig overgewicht ben ik onderweg.;)

En vergeet het verloten van mijn (nog nooit!!) gebruikte Dior make up, tassen, jassen, tell sell artikelen en ga zo maar door spullen niet.

Melissa had voor mij een wensballon, super leuk! Dus wij hop naar buiten om dat ding is even de lucht in te krijgen, en ja natuurlijk dit werd een ramp.
Kleine samenvatting: balon aan, balon gaat omhoog, balon komt vast in boom, moment stilte!, o nee wat nu?!?!, stokken gooien om de balon eruit te krijgen, het is gelukt! Balon kapot, boom nog heel pfiew. Maar iets zegt mij dat de wens niet echt gaat uitkomen, mm jammer

Maar we zitten natuurlijk vol goede ideeën en ik had zelf nog een wensbalon, en houd jullie vast het is ons gelukt!

Nu zit ik hier of course aan een wijntje maar wel alleen. Ik was me net aan het bedenken wat ik het meeste ga missen, en dat zijn zeker de mensen die mij dierbaar zijn, Allemaal zo verschillend maar wat ben ik blij met jullie. Thank you dear friends for just being you!

Ik kijk hier om me heen en jeetje wat een service hier aan boord. De vrouwelijke stewardessen zijn zo mooi en ik voel me vereerd dat ik ben uitgekozen om hier deel van uit te maken. Ik ben me er zeker van bewust dat het kei hard werken is, ik zie ze namelijk alleen maar heen en weer lopen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij Transavia altijd erg veel thee, koffie en klets momentjes had, of in ieder geval die maakte wij dan wel. Hier gaat het iets anders, maar je krijgt er zeker heel veel voor terug. Even de vlucht bikkelen en je ligt weer lekker aan het strand bij je luxe hotel. Iets zegt mij dat ik mij wel kan vinden in dit leventje.

Traantjes komen weer op, dus ik ga afsluiten. Ik heb er heel veel zin in maar de deur achter me dicht trekken thuis en de mensen achterlaten heeft mij toch echt diep geraakt. Als ik terug denk aan mijn leven een jaar geleden dan schrik ik, alles was anders. Ik had een compleet ander leven, en was ik gelukkig? Ja dat was ik zeker. Maar toen is er niet meer, ik neem zelf de touwtjes in handen, en ook mijn geluk, ik ga mijzelf gelukkig maken.

Big hug



Snel zal ik schrijven hoe het leven hier is, ik wil het jullie al graag vertellen maar ik heb zelf nog geen idee haha. Ik woon best ver van de stad en nog geen 1 dag vrij gehad. Maar dat komt snel!

Take care
Xx from the desert

  • 09 April 2014 - 19:30

    Willeke:

    Super leuk schat! En je bent alltijd welkom bij je over buurvrouw! ! xx

  • 09 April 2014 - 20:15

    Carmen:

    Keihard leren en daarna keihard genieten. en er zijn hier 183934936 miljoen mensen die zo ziek jaloers op je zijn. Ik ben de grootse! xxx

  • 09 April 2014 - 20:22

    Claudia:

    Je doet t goed schatje. Ben trots op je. Blijven schrijven hoor!!!

  • 09 April 2014 - 20:32

    Nadieh:

    Loveeee it! Zo leuk om elke dag te horen en lezen hoe je het hebt. Fijn dat alles zo leuk en goed is. Go get em tiger

  • 09 April 2014 - 20:54

    Karin:

    Meis........leuk om je te volgen......komt allemaal goed....dikke
    knuf

  • 10 April 2014 - 04:19

    Mischa :

    Ik volg je! Leuk! Veel plezier en succes met dit avontuur!! Xx mischa

  • 12 April 2014 - 15:53

    Mia:

    Komt allemaal goed. Ik ga je volgen xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 April 2014

Brief in het vliegtuig

19 Maart 2014

Volg mijn avontuur
Jennifer

Volg mijn avonturen en nieuwe leven als Cabin Attendant bij Emirates in Dubai!

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen: 1030
Totaal aantal bezoekers 3186

Voorgaande reizen:

19 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: